ABD önce olmazları dener/denedi. Zaten karakteristiği de bu ABD’nin. Bölgemiz ve Türkiye konusunda da aynı yolu denedi. Tabi bunda, kendi içindeki çok başlılık, ihtilaf ve iktidar kavgası da etkili oldu. DAEŞ’le mücadele derken DAEŞ’i bir koz olarak kullandı.

